SIKKERHEDSBESTEMMELSER

Ved optagelse i Glyngøre Kajak skal medlemmer ved underskrift bekræfte, at al roning foregår på eget ansvar.

Ved optagelse i Glyngøre Kajak skal medlemmer ved underskrift bekræfte, at de ikke lider af sygdomme som kan bevirke lammelse eller bevidstløshed.

Glyngøre Kajaks medlemmer skal her ud over tilkendegive, hvis der er andre lidelser som kan påvirke sikkerheden til søs.

Du skal være fyldt 18 år for at blive medlem af Glyngøre Kajak

Du skal til enhver tid bære svømmevest.

På ture og til træning skal du medbringe sikkerhedsudstyr, årstidsbestemt påklædning og relevant forplejning.

Du må ro i sommerperioden 01-05 til 30 -09.

Vinterroning kan arrangeres under særlige omstændigheder. Kontakt instruktør på tlf. xxxxxxxxxxx

Du skal, til enhver tid, kunne fremvise egne færdigheder som beskrevet nedenfor.

Du skal være bevidst om din egen formåen og indrette kajakturen på en sådan måde, at du til enhver tid kan bjerge dig i land.

Krav til egne kajakfærdigheder som medlem af Glyngøre Kajak:

1. Isætning, optagning og transport af kajak
  2. Ind/udstigning fra bro og kyst