KAN DU BRUGE HAVNENS REDNINGSUDSTYR?

KAN DU BRUGE HAVNENS REDNINGSUDSTYR?En ny sæson står for døren, snart summer havnene af liv. Men vandet er stadig koldt og falder man ivandet, erenhurtig indsatsafgørende. Brug 2 minutter på at se filmen ”Kan du bruge havnensredningsudstyr?” og bliv klogere på, hvordan du bruger redningshagen, redningskransen eller løfter enbevidstløs person op af vandet med den løse stige. Øv jer sammen på havnen og vær klar til at gribeind, hvis uheldet er ude. Filmen er en del af projekt Sikker Havn, af Foreningen af Lystbådehavne IDanmark (FLID), der erstøttet af TrygFonden.

Her link til video :    https://www.havneguide.dk/sikker-havn

SE HVORDAN DU BRUGER HAVNENS REDNINGSUDSTYRHurtig indsats er afgørende og kan redde liv, hvis nogen er faldet i vandet, eller ligger livløs i havnen. Brug 2minutter på at se filmen ”Kan du bruge havnens redningsudstyr?” og bliv klogere på, hvordan du brugerredningshagen, redningskransen eller løfter en bevidstløs person op af vandet med den løse stige. Øv jersammen på havnen og vær klar til at gribe ind, hvis uheldet er ude. Filmen er en del af projekt Sikker Havn,af Foreningen af Lystbådehavne I Danmark (FLID), der erstøttet af TrygFonden