Kapsejlads Fjordfræseren

Glyngøre Sejlklub inviterer i samarbejde med Morsø og Struer Sejlklub til Fjordfræseren 2018
lørdag d. 8. september

Start og mål ud for Glyngøre Havn med 1. start kl. 10.00

Der vil være løb for både med DH mål med og uden spiler, flerskrogsbåde samt ”sejlads for sjov” uden målerbrev.

Der sejles på en af følgende seks baner afhængig af vejret:

Bane 1: Glyngøre – Venø Rundt – Glyngøre
Bane 2: Glyngøre – Doverodde – Glyngøre
Bane 3: Glyngøre – Feggesund – Løgstør Anduvning – Glyngøre
Bane 4: Glyngøre – Fur/Livø i 8-tal – Glyngøre
Bane 5: Glyngøre – Hvalpsund – Glyngøre
Bane 6: Glyngøre – Fur Rundt – Glyngøre

Banen vil blive offentliggjort på skippermødet kl. 9.00 i Glyngøre Sejlklubs klubhus, og der er mødepligt for minimum en person fra hver besætning.

Sejladsbestemmelserne bliver offentliggjort på www.glyngøresejlklub.dk senest 14 dage før sejladsen.

Deltagergebyret er 150 kr. pr. båd, og der kan bestilles morgenmad lørdag med ”smør selv” madpakke (50 kr.) samt sejlermenu lørdag aften (75 kr.).Der kan bestilles mad til besætning samtledsagere/børn ved tilmelding. Grillen vil være tændt fredag aften.

Deltagende både ligger gratis i Glyngøre Havn fredag og lørdag.

Deltagergebyr og spisning betales via Struer Sejlklubs hjemmeside:

Der er bindende tilmelding senest mandag d. 3. september.

Efter sejladsen vil der være præmieoverrækkelse, spisning og lodtrækning om sponsorpræmier i Glyngøre Sejlklubs lokaler.

Har du spørgsmål kan du kontakte Finn Sørensen på tlf. 29469817 eller mail: finn7870@gmail.com

Vind skippers vægt i øl eller rødvin.

Efter sejladsen trækkes der lod om skippers vægt i øl eller rødvin blandt de fuldførende og tilstedeværende både. Ved 25 tilmeldte både er det skipperens vægt i øl og ved 40tilmeldte både er det skipperens vægt i rødvin.